Kampania edukacyjna Shell Helix

Na początku października ruszył projekt komunikacyjny Shell Helix realizowany z portalem Wirtualna Polska. Na dedykowanej stronie internetowej – moto.wp.pl/shell-helix.html, udostępniono wiele ciekawostek motoryzacyjnych, artykułów i materiałów filmowych z poradami ekspertów, kierowców i blogerów. Użytkownicy serwisu mogą też wciąć udział w konkursie.

Kampania jest skierowana do wszystkich kierowców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym jak właściwie dobrany olej silnikowy wpływa na prawidłową pracę silnika. Głównym założeniem projektu jest podniesienie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, poprzez zwiększenie świadomości kierowców na temat właściwości olejów Shell Helix Ultra wytworzonych w Technologii Shell PurePlus.


W centrum dedykowanej strony znajduje się silnik auta, a w miarę przewijania strony w dół, poznajemy kolejne elementy silnika i zalety oleju Shell Helix Ultra. Obok wielu artykułów i porad, na stronie projektu można też zapoznać się z wpisami popularnych blogerów motoryzacyjnych, którzy testują oleje Shell Helix Ultra  w silnikach swoich samochodów.

Projekt powstał we współpracy z MediaCom i jest realizowany ze wsparciem reklamowym i redakcyjnym w serwisach internetowych Grupy Wirtualna Polska. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

 „To dla nas wyjątkowy projekt i pierwsza tego typu akcja prowadzona przez Shell Helix w internecie. W jednym miejscu udostępniamy porady i treści redakcyjne, rzeczowe materiały eksperckie oraz efekty współpracy z blogerami – wszystko po to aby zaprezentować internautom kluczowe kwestie związane z właściwą ochroną silnika” – komentuje Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager, Shell Polska.

***

O Shell

 

Shell jest wiodącym globalnym dostawcą środków smarnych dla samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne powstają w trzech głównych centrach badawczo-rozwojowych w Hamburgu, Szanghaju i Houston. Shell produkuje oleje w 50 blendowniach, a smary w 17 zakładach produkcyjnych na świecie, na bazie oleju powstałego z gazu naturalnego, w największej instalacji petrochemicznej zlokalizowanej w Katarze. Niezmiennie od 7 lat Shell zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie (źródło: Kline&Company).